آ

  • آزمون های منظورشناسی کلام آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]

  • آگاهی فرهنگی انتقادی نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]

  • آموزش از راه دور برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]

  • آموزش دستور زبان مبتنی بر عملکرد زبان از طریق تشریک مساعی آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]

  • آموزش زبان خارجی برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]

  • آموزش زبان فعالیت محور تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]

  • آموزش فناورانه توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیط‌های مجازی چندکاربره، و بازی‌های پویانمایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-358]

  • آموزش مصححین تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازه‌گیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]

  • آموزش معلم اختصاصی توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]

  • آموزش معلم مبتنی بر تفاوت زبان‌آموزان توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]

  • آموزش نوروفیدبک بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]

ا

  • اختلال کاستی توجه و بیش فعالی بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]

  • ادراک معلمان زبان کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]

  • ارتباطات با واسطه رایانه مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]

  • ارزشیابی پویا ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]

  • استدلال آموزشی کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]

  • اضطراب یادگیری زبان تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]

  • الگوهای ادراکی کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]

  • اندازه گیری راش چند وجهی (MFRM) تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازه‌گیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]

ب

  • بازخورد واسطه ای آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]

  • بازگشایی مدرسه مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]

  • برنامه آموزش دانشجو معلمان زبان انگلیسی یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]

پ

  • پایایی میان مصححین تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازه‌گیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]

  • پاراگراف روایتی ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]

  • پاسخ فیزیکی کامل بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]

  • پژوهش شبه-تجربی برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]

  • پنج ویژگی بزرگ شخصیتی؛ تفاوتهای فردی پیش بینی توانایی منظورشناختی درخواست کننده و اضطراب ارتباطی زبان آموزان ایرانی به کمک پنج ویژگی بزرگ شخصیتی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 219-254]

ت

  • تجربه تدریس تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]

  • تجربه تدریس کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]

  • تحقیق تلفیقی نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی و سنجش همتایان در نگارش توصیفی: مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]

  • تحلیل کدگذاری موضوعی یادگیری فعال ‌بعنوان رویکردی برای تقویت مهارت‌های گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبان‌آموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]

  • تدریس کامپیوتر-پایه توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیط‌های مجازی چندکاربره، و بازی‌های پویانمایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-358]

  • تربیت معلم نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]

  • تربیت معلم زبان کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]

  • ترجمه ماشینی زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]

  • تصمیم گیری کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]

  • تعدیل کننده داخلی مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]

  • تعلل دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]

  • تغییرات ادراکی کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]

  • تفاوت زبان‌آموزان توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]

  • تمایل به برقراری ارتباط یادگیری فعال ‌بعنوان رویکردی برای تقویت مهارت‌های گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبان‌آموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]

  • توانایی ارتباط میان فرهنگی نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]

  • توانایی منظورشناختی درخواست کننده؛ اضطراب ارتباطی پیش بینی توانایی منظورشناختی درخواست کننده و اضطراب ارتباطی زبان آموزان ایرانی به کمک پنج ویژگی بزرگ شخصیتی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 219-254]

  • توجه بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]

  • توسعه حرفه ای کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]

  • تئوری داده بنیاد کلاسیک دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]

ج

  • جنسیت تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]

خ

  • خودسنجی نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی و سنجش همتایان در نگارش توصیفی: مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]

د

  • دانشجو معلمان زبان انگلیسی یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]

ر

  • رسانه ارتباط جمعی آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]

  • رفتار تاخیری دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]

  • رفتار معلم تاثیر سن، جنسیت، سابقه تدریس، و مدرک دانشگاهی بر مدیریت کلاس معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]

ز

  • زبان آموزی زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]

  • زبان آموزان انگلیسی نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]

  • زبان‌آموزان زبان‌ انگلیسی یادگیری فعال ‌بعنوان رویکردی برای تقویت مهارت‌های گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبان‌آموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]

س

  • سطح مهارت تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]

  • سناریوی تدریس مسئله محور کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]

  • سنجش همتایان نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی و سنجش همتایان در نگارش توصیفی: مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]

  • سواد ارزشیابی نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]

  • سوگیری تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازه‌گیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]

ش

  • شدت/نرمش تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازه‌گیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]

  • شکل گیری هویت حرفه ای معلم یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]

ط

  • طبقه ها دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]

ع

  • عمل حرفه ای معلم کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]

ف

  • فرهنگ نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]

  • فعالیتهای گفتگومحور تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]

ک

  • کارپوشه الکترونیکی پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازه‌کار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]

  • کاملا برخط برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]

  • کیفیت تدریس کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]

  • کنش گفتاری انتقادی مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]

گ

  • گرایش حمایتی مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]

م

  • مترجم گوگل زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]

  • محدوده ی تقریبی رشد آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]

  • مدیریت کلاسی تاثیر سن، جنسیت، سابقه تدریس، و مدرک دانشگاهی بر مدیریت کلاس معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]

  • مدرسان انگلیسی نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]

  • مدرک تحصیلی تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]

  • مدل تعاملی ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]

  • مدل فولچر نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]

  • مدل مداخله ای ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]

  • مشارکت دانشجویی تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]

  • مشاهدات کلاسی کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]

  • مصونیت معلم توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]

  • معلمان تازه کار کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]

  • معلم با ‌تجربه پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازه‌کار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]

  • معلم تازه‌کار پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازه‌کار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]

  • معلم زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازه‌کار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]

  • مفاهیم دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]

  • مقیاس نگرشی نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی و سنجش همتایان در نگارش توصیفی: مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]

  • مکالمات روزمره آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]

  • منظورشناسی توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیط‌های مجازی چندکاربره، و بازی‌های پویانمایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-358]

  • منظور شناسی کلام آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]

  • مهارت‌های گفتاری یادگیری فعال ‌بعنوان رویکردی برای تقویت مهارت‌های گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبان‌آموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]

ن

  • نارضایتی تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]

  • نیاز سنجی نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]

  • نظام تربیت معلم کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]

  • نگارش توصیفی نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی و سنجش همتایان در نگارش توصیفی: مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]

  • نگرش زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]

و

  • ویژگیهای جمعیت شناختی تاثیر سن، جنسیت، سابقه تدریس، و مدرک دانشگاهی بر مدیریت کلاس معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]

  • ویژگی‌های معلمان توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]

ه

  • هویت ارزشیابی معلم پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازه‌کار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]

ی

  • یادگیری تدریس یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]

  • یادگیری ترکیبی برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]

  • یادگیری دفعی آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]

  • یادگیری فعال یادگیری فعال ‌بعنوان رویکردی برای تقویت مهارت‌های گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبان‌آموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]

login