آ
-
آزمون های منظورشناسی کلام
آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
-
آگاهی فرهنگی انتقادی
نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]
-
آموزش از راه دور
برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]
-
آموزش دستور زبان مبتنی بر عملکرد زبان از طریق تشریک مساعی
آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
-
آموزش زبان خارجی
برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]
-
آموزش زبان فعالیت محور
تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]
-
آموزش فناورانه
توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیطهای مجازی چندکاربره، و بازیهای پویانمایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-358]
-
آموزش مصححین
تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازهگیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]
-
آموزش معلم اختصاصی
توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]
-
آموزش معلم مبتنی بر تفاوت زبانآموزان
توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]
-
آموزش نوروفیدبک
بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]
ا
-
اختلال کاستی توجه و بیش فعالی
بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]
-
ادراک معلمان زبان
کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]
-
ارتباطات با واسطه رایانه
مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]
-
ارزشیابی پویا
ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]
-
استدلال آموزشی
کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]
-
اضطراب یادگیری زبان
تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]
-
الگوهای ادراکی
کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]
-
اندازه گیری راش چند وجهی (MFRM)
تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازهگیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]
ب
-
بازخورد واسطه ای
آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
-
بازگشایی مدرسه
مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]
-
برنامه آموزش دانشجو معلمان زبان انگلیسی
یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]
پ
-
پایایی میان مصححین
تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازهگیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]
-
پاراگراف روایتی
ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]
-
پاسخ فیزیکی کامل
بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]
-
پژوهش شبه-تجربی
برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]
-
پنج ویژگی بزرگ شخصیتی؛ تفاوتهای فردی
پیش بینی توانایی منظورشناختی درخواست کننده و اضطراب ارتباطی زبان آموزان ایرانی به کمک پنج ویژگی بزرگ شخصیتی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 219-254]
ت
-
تجربه تدریس
تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]
-
تجربه تدریس
کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]
-
تحقیق تلفیقی
نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی
و سنجش همتایان در نگارش توصیفی:
مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]
-
تحلیل کدگذاری موضوعی
یادگیری فعال بعنوان رویکردی برای تقویت مهارتهای گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبانآموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]
-
تدریس کامپیوتر-پایه
توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیطهای مجازی چندکاربره، و بازیهای پویانمایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-358]
-
تربیت معلم
نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]
-
تربیت معلم زبان
کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]
-
ترجمه ماشینی
زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
-
تصمیم گیری
کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]
-
تعدیل کننده داخلی
مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]
-
تعلل
دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]
-
تغییرات ادراکی
کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]
-
تفاوت زبانآموزان
توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]
-
تمایل به برقراری ارتباط
یادگیری فعال بعنوان رویکردی برای تقویت مهارتهای گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبانآموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]
-
توانایی ارتباط میان فرهنگی
نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]
-
توانایی منظورشناختی درخواست کننده؛ اضطراب ارتباطی
پیش بینی توانایی منظورشناختی درخواست کننده و اضطراب ارتباطی زبان آموزان ایرانی به کمک پنج ویژگی بزرگ شخصیتی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 219-254]
-
توجه
بررسی اثرات مقایسه ای نوروفیدبک (NFT) و آموزش زبان به طریق روش پاسخ کاملا فیزیکی (TPR) بر روی توجه کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (ADHD) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-355]
-
توسعه حرفه ای
کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]
-
تئوری داده بنیاد کلاسیک
دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]
ج
-
جنسیت
تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]
خ
-
خودسنجی
نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی
و سنجش همتایان در نگارش توصیفی:
مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]
د
-
دانشجو معلمان زبان انگلیسی
یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]
ر
-
رسانه ارتباط جمعی
آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
-
رفتار تاخیری
دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]
-
رفتار معلم
تاثیر سن، جنسیت، سابقه تدریس، و مدرک دانشگاهی بر مدیریت کلاس معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]
ز
-
زبان آموزی
زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
-
زبان آموزان انگلیسی
نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]
-
زبانآموزان زبان انگلیسی
یادگیری فعال بعنوان رویکردی برای تقویت مهارتهای گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبانآموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]
س
-
سطح مهارت
تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]
-
سناریوی تدریس مسئله محور
کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 359-390]
-
سنجش همتایان
نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی
و سنجش همتایان در نگارش توصیفی:
مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]
-
سواد ارزشیابی
نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]
-
سوگیری
تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازهگیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]
ش
-
شدت/نرمش
تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازهگیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 255-290]
-
شکل گیری هویت حرفه ای معلم
یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]
ط
-
طبقه ها
دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]
ع
-
عمل حرفه ای معلم
کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]
ف
-
فرهنگ
نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]
-
فعالیتهای گفتگومحور
تأثیر فعالیت های گفتگو محور بر اضطراب یادگیری زبان آموزان ایرانی با تاکید برنقش میانجی جنسیت و سطوح بسندگی زبان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 67-91]
ک
-
کارپوشه الکترونیکی
پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازهکار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]
-
کاملا برخط
برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]
-
کیفیت تدریس
کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]
-
کنش گفتاری انتقادی
مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]
گ
-
گرایش حمایتی
مطالعه میان فرهنگی مبتنی بر ارتباطات با واسطه رایانه کنش گفتار انتقاد در پاسخ به بازگشت به مدرسه در دوران کوید-19 [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 291-324]
م
-
مترجم گوگل
زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
-
محدوده ی تقریبی رشد
آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
-
مدیریت کلاسی
تاثیر سن، جنسیت، سابقه تدریس، و مدرک دانشگاهی بر مدیریت کلاس معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]
-
مدرسان انگلیسی
نگرش زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به آگاهی فرهنگی انتقادی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-93]
-
مدرک تحصیلی
تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]
-
مدل تعاملی
ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]
-
مدل فولچر
نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]
-
مدل مداخله ای
ارزشیابی پویا با مدل حمایت تدریجی براون در مقابل مدل تعاملی پوهنر: صحت گرامری در مقالات تک پاراگرافی روایتی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 95-129]
-
مشارکت دانشجویی
تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]
-
مشاهدات کلاسی
کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]
-
مصونیت معلم
توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]
-
معلمان تازه کار
کشف حیطه های تصمیم گیری حرفه ای و استدلال آموزشی معلمان زبان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 281-312]
-
معلم با تجربه
پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازهکار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]
-
معلم تازهکار
پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازهکار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]
-
معلم زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازهکار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]
-
مفاهیم
دلائل تعلل زبان آموزان: نظریه داده بنیاد کلاسیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 35-65]
-
مقیاس نگرشی
نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی
و سنجش همتایان در نگارش توصیفی:
مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]
-
مکالمات روزمره
آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
-
منظورشناسی
توسعه توانش ادراکی منظورشناختی در زبان دوم به کمک آموزش رایانه-محور، غیر رایانه-محور، محیطهای مجازی چندکاربره، و بازیهای پویانمایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 313-358]
-
منظور شناسی کلام
آیا تقویت آزمون های منظورشناسی کلام الگوی داده ها را تغییر می دهد؟ یک رویکرد ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
-
مهارتهای گفتاری
یادگیری فعال بعنوان رویکردی برای تقویت مهارتهای گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبانآموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]
ن
-
نارضایتی
تکیه بر مشارکت دانشجو: آیا مدرک تحصیلی و تجربه تدریس مهم هستند؟ [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-280]
-
نیاز سنجی
نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 131-156]
-
نظام تربیت معلم
کیفیت تدریس معلمان زبان انگلیسی: آیا سابقه تدریس اهمیت دارد؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 161-186]
-
نگارش توصیفی
نگرش زبان آموزان انگلیسی نسبت به خودسنجی
و سنجش همتایان در نگارش توصیفی:
مطالعه تلفیقی متوالی-اکتشافی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 357-393]
-
نگرش
زبان اموزی به کمک مترجم گوگل: مدل ترجمه ماشینی عصبی گوگل برای آینده زبان آموزی خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 129-159]
و
-
ویژگیهای جمعیت شناختی
تاثیر سن، جنسیت، سابقه تدریس، و مدرک دانشگاهی بر مدیریت کلاس معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]
-
ویژگیهای معلمان
توسعه مصونیت معلم مولد با ارائه آموزش معلمان اختصاصی: یک تلاش سازنده؟ [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 187-217]
ه
-
هویت ارزشیابی معلم
پویایی هویت ارزشیابی معلم: نمودها در کارپوشه الکترونیکی معلمان تازهکار و با تجربه انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 33-66]
ی
-
یادگیری تدریس
یادگیری تدریس به هدف معلم زبان انگلیسی شدن: شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 189-221]
-
یادگیری ترکیبی
برگزاری دوره به صورت ترکیب جلسات همزمان-ناهمزمان یا به شکل جلسات برخط همزمان؟ نکاتی برای آموزش زبان از راه دور [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 157-187]
-
یادگیری دفعی
آموزش کارکرد محور دستور زبان با استفاده از رسانه ارتباط جمعی: بازخورد تسهیل کننده فرآیند در منطقه توسعه تقریبی (ZPD) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-34]
-
یادگیری فعال
یادگیری فعال بعنوان رویکردی برای تقویت مهارتهای گفتاری و تمایل به برقراری ارتباط زبانآموزان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 93-128]